Spletna stran uporablja samo osnovne piškotke za pregled obiskanosti spletnih strani. Se strinjate z uporabo piškotkov na naši spletni strani?   Da, strinjam se    Ne, se ne strinjam    Kaj so piškotki ?


Svetinova ulica 1, 3230 Šentjur pri Celju
T: (03) 74 61 700,  F: (03) 74 61 819
GSM: 051 316-000, info@dom-sentjur.si
Dosegljivi 24-ur na dan 051 644-805

  Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
   

Javna naročila

JN HIŠA GUSTAV

     | Prenesi dokument
Seznam evidenčnih naročil za leto 2020

V skladu z novim Zakonom o javnem naročanju ZJN-3 moramo naročniki vsako leto do 28. 02. tekočega leta objaviti na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil seznam evidenčnih naročil, oddanih na splošnem področju v letu 2020 od 01. 01. 2020 do 31. 12. 2020 ter vrednosti enaki ali višji od 10.000 EUR in nižji od mejnih vrednosti, ki so določene v prvem odstavku 21. člena ZJN-3.

     | Prenesi dokument
Seznam evidenčnih naročil za leto 2019
V skladu z novim Zakonom o javnem naročanju ZJN-3 moramo naročniki vsako leto do 28. 02. tekočega leta objaviti na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil seznam evidenčnih naročil, oddanih na splošnem področju v letu 2019 od 01. 01. 2019 do 31. 12. 2019 ter vrednosti enaki ali višji od 10.000 EUR in nižji od mejnih vrednosti, ki so določene v prvem odstavku 21. člena ZJN-3.
     | Prenesi dokument
Seznam evidenčnih naročil za leto 2018
V skladu z novim Zakonom o javnem naročanju ZJN-3 moramo naročniki vsako leto do 28. 02. tekočega leta objaviti na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil seznam evidenčnih naročil, oddanih na splošnem področju v letu 2018 od 01. 01. 2018 do 31. 12. 2018 ter vrednosti enaki ali višji od 10.000 EUR in nižji od mejnih vrednosti, ki so določene v prvem odstavku 21. člena ZJN-3.
     | Prenesi dokument
Seznam evidenčnih naročil za leto 2017
V skladu z novim Zakonom o javnem naročanju ZJN-3 moramo naročniki vsako leto do 28.02. tekočega leta objaviti na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil seznam evidenčnih naročil, oddanih na splošnem področju v letu 2017 od 01.01.2017 do 31.12.2017 ter vrednosti enaki ali višji od 10.000 EUR in nižji od mejnih vrednosti, ki so določene v prvem odstavku 21. člena ZJN-3.


     | Prenesi dokument

   

Jedilniki
 
Javna naročila
 
Aktualno

Spoštovani!

Sporočamo, da je od 6. 9. 2021 naprej, v veljavi Odlok o načinu izpolnjevanja pogoja prebolevnosti, cepljenja in testiranja za zajezitev širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2 (objavljen v  Ur.l.RS, št. 142/2021, z dne 4. 9. 2021).

Skladno z Odlokom morate obiskovalci v Domu izpolnjevati enega od pogojev PCT, kar smo izvajalci dolžni dosledno preverjati.

» podrobnejše